zaterdag 28 december 2013

#declutterbefore2014



I'm back! I still need to sort out pictures from weekend-getaway and Christmas, so I hope you won't mind this post isn't picture heavy with food, city views and family gatherings :)

I am decluttering. Again! I was itching so badly yesterday that I started dusting, rearraging and sorting our big bookcase. It looks smashing today!!

And today I started in the kitchen with my pj's on and the kids rummaging through their Duplo blocks and building a castle. I got one cupboard sorted and two drawers are tidy!

Let's start a trending topic? Who wants to tidy things up together with me? #declutterbefore2014

Pick a "victim" a day (there are three days left in 2013!) and let's get all the old stuff out and room for new stuff in 2014!

It feels so good! You can find me on twitter @zomaareendag

Good luck, we can do it!!

Ik ben weer terug! Nog niet met alle foto's van ons weekendje weg of Kerst, maar met een project waar ik nu twee dagen op en af mee bezig ben. Telkens een stukje tussendoor!

Ik ruim weer eens op :) Het begon enorm te jeuken gisteren dat me met een stofdoek wapende en de boekenkast onder handen nam. Afstoffen, sorteren en uitzoeken. Dat was het motto en de boekenkast ziet er netjes uit vandaag!

En vanochtend was het een lekkere thuis-ochtend dus ik begon ook maar in de keuken te rommelen met mijn pyjama nog aan terwijl de kids met de Duplo aan het bouwen waren. 

En na vanochtend waren dus ook een keukenkastje en een tweetal lades schoon en opgeruimd. Yes!!

Nog meer mensen die opruimkriebels? Zullen we samen opruimen en een trending topic maken? #declutterbefore2014

Neem een "slachtoffer" per dag, en er zijn nog maar liefst 3 dagen over dus kan nog! Lekker alles schoon en fris voor 2014!

Je kunt me vinden op Twitter @zomaareendag

Succes, we kunnen het!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het al gedaan! De ochtend van Tweede kerstdag kreeg ik opeens de stuipen en heb ik 9 vuilniszakken vol zooi, en 2 vuilniszakken vol kleding weggebracht. Het voel zo goed om ervan af te zijn! Op naar een 2014 waarin het waarschijnlijk wel weer volgestouwd wordt ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje!!! Zoveel heb ik nog niet gehaald de afgelopen dagen :) Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx