woensdag 12 februari 2014

It's time to breathe!!







I think I mentioned here and there we had some busy busy weeks ahead... Well, the last busy weekend is behind us, so it's time to breathe again....
I feel like I neglected my blog for the past month, and I feel bad about it. There was just no time to write extra posts, not even to get some extra crocheting done!
We are desperately in need of some quiet peaceful time, Big Man and I.
And I really want to finish up some patterns and projects!

Ik denk dat ik het hier en daar wel verteld heb, maar man man wat waren de afgelopen weken druk. Het laatste drukke weekend hebben we nu achter de rug, dus nu kan ik weer ademhalen.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik mijn blogje negeer en dat vind ik helemaal niet leuk! Helaas was er gewoon geen tijd om extra posts te schrijven, soms niet eens tijd om te haken.
We zijn enorm toe aan wat rustige relax dagen, Grote Man en ik.
En ik wil zo graag wat patronen en projecten afmaken! 

I just love that Spring is around the corner. The mornings are crispy over here but nice and sunny. I love that kind of weather! Little crocusses are popping up and I spotted some snowdrops along our way to the play ground.

Ik vind het wel heerlijk dat de Lente er nu aan komt. Bijna... De ochtende zijn lekker fris, maar heerlijk zonnig. Ik houd van dat soort ochtenden! Ik zie overal krokusjes boven het gras uitpiepen en vandaag zag ik een paar sneeuwklokjes toen we naar de speeltuin liepen.

I am still working on my hexagon blanket and my CAL blanket and it is slowly progressing. Row by row my CAL blanket grows (I am not a fan of making the Catherine wheel and after finishing the last row, I am also not a fan of making the star stitch :) too much fiddling with the yarn! ). I have finished 73/144 hexagons for the hexagon blanket, YAY! I managed to squeeze in tiny moments during the last few weeks of which I am very happy! It was hard to find time.

Ik ben nog steeds bezig met mijn hexagon deken en de CAL deken, langzaamaan groeien ze. Rij na rij komt er bij de CAL deken (ik ben geen fan van het maken van de Catherine wheel kwam ik achter, maar ik ben dus ook geen fan van het maken van de star stitch, veels te veel garen om mee te werken!). Tot nu toe zijn er 73 van de 144 hexagonnetjes klaar, YAY! Hier en daar kon ik even wat haaktijd inplannen en daar ben ik heel blij mee dat dat gelukt is. Het was moeilijk om tijd te vinden.

On to some other news, I think I mentioned also somewhere that we were going to renovate our house. Unfortunately, after signing the contract early January, we found out last week that the company who was going to install a new dormer and new windows/plastic window frames has gone bankrupt... I was very looking forward to it, but right now we have to wait and see what will happen to this company.... Bummer....

En er is nog meer nieuws... Ik denk dat ik het wel een keer heb laten vallen, maar het plan was om ons huis te laten renoveren dit jaar. Helaas, na het tekenen van het contract begin january, hebben we vorige week te horen gekregen dat het bedrijf dat bij ons een dakkapel en kunststof kozijnen zou plaatsen failliet is gegaan... Ik verheugde me er enorm op, maar nu moeten we afwachten wat er gaat gebeuren... Echt wel balen...


I am so so ready for Spring Break! :)
Ik ben zo zo aan de Voorjaarsvakantie toe! :)

2 opmerkingen:

  1. just be positive and everything will find a solution!!!!
    I need spring break, too !!!!!
    xxxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Ale, I am doing positive thinking all day :) One more week till spring break!

      Verwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx