zaterdag 10 mei 2014

Dinosaurs!




 


After a trip with the tram and the train we arrived at the city we (Big Man and I) used to live: Leiden!
The kids and I went to Naturalis, a huge and educational/fun natural history museum. I love love love museums! I was a bit skeptic about the visit because it was just me and two kids and I wondered how long our visit would last....
We had a blast looking at dinosaurs, fossils and doing interactive games at the temporary exhibitions. I strolled behind them, looking at all the animals and plants, they have such a huge collection of flora and fauna!
Can you imagine they were occupied for about 3 hours(!)? They behaved pretty well, and I am amazed at how long they were entertained here (it sure was fun for mister G, but even miss K was really happy to be there). I really can recommend Naturalis to anyone with kids!

Na een reisje met de tram en de trein arriveerden we in mijn oude stad (waar de Grote Vent en ik gewoond hebben): Leiden!
De kinders en ik gingen naar Naturalis, het grote natuurhistorisch museum. Ik houd van musea! Ik was alleen een beetje angstig voor het feit dat ik alleen was met twee kids en vroeg me af hoe lang ze het zouden volhouden zonder kattekwaad...
Maar, het was geweldig. We hebben heerlijk rondgelopen langs de dino's en fossielen, en zij vermaakten zich prima met de interactieve spelletjes op de tijdelijke tentoonstellingen. Ik liep rustig achter hen aan, las af en toe een kaartje en genoot van de opgezette en geprepareerde plantjes en beestjes.
Kun je je voorstellen dat ze zowat 3 uur (!) zich vermaakt hebben? Ze hebben zich best wel netjes gedragen en ik was verbaasd dat ze allebei zo lang bezig zijn geweest. De kleine man vindt dit helemaal geweldig, maar zelfs de madam vond het superinteressant en leuk.
Ik kan het iedereen aanbevelen om eens een middagje rond te lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx