vrijdag 7 november 2014

Friday Find: Mala Designs

source
Aren't they the cutest gnomes?
Mala designs offers some very very intricate cartoonesque designs of monkeys, caterpillars, chickens, you name it. They are amazing!

Zijn ze niet schattig, deze trollen?
Mala designs heeft een flink aantal cartoon-achtige designs van rupsen, kippen, apen, schapen, van alles wat. Ik vind ze geweldig! 

Source
The patterns are written in German but from what I have heard they are easy to understand.
This lady has an amazing talent to crochet details!
The patterns are available in her Dawanda shop. So if you are looking for a challenge...

De patronen zijn geschreven in het Duits, maar naar ik heb gehoord schijnen ze goed te volgen te zijn.
Deze dame heeft een geweldig oog voor details!
De patronen zijn verkrijgbaar in haar Dawanda shop. Dus als je nog een uitdaging zoekt..... 
 
Happy Weekend!
 

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk! Ga jij ze haken? Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze super gaaf maar het is niet helemaal mijn smaak. Het schijnt ook wel echt een uitdaging te zijn die patronen van haar. Ga jij ze haken? ;)

      Verwijderen
    2. Ik vind ze super gaaf maar het is niet helemaal mijn smaak. Het schijnt ook wel echt een uitdaging te zijn die patronen van haar. Ga jij ze haken? ;)

      Verwijderen
  2. Ik vindt ze geweldig en zal ze zeker gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx