woensdag 6 januari 2016

New Year Resolutions!







Natuurlijk duurde kerstvakantie veel te kort. Nog een weekje langer thuis was geen overbodige luxe geweest, maar helaas, school roept weer! Aan de ene kant jammer, aan de andere kant is het ook wel weer prima om in een ritme te komen nietwaar?

In de vakantie hebben we vooral uitgerust en ben ik druk bezig geweest met de MCAL and allerlei zaken achter de schermen zoals updates en de nieuwe nieuwsbrief (zie in de zij strook)!

Hier thuis werd gespeeld, probeersels werden gekookt en vooral veel gegeten. Oo, mijn broek zit strak! Oeps.
Tussendoor werd er rustig doorgehaakt aan een nieuw ontwerp. Nog steeds langzamer dan ik zou willen, maar sneller dan voordat ik mijn fysiotherapie oefeningen deed. Daar ben ik echt heel blij om!

Verder waren er strubbelingen rondom de test van de MCAL maar als het goed is is alles nu opgelost... Phew! Ik had echt wat stress om alles op tijd rond te krijgen aangezien er een aantal testers op zijn elf-en-dertigst aan het haken waren terwijl de deadline stond.. Mijn Nederlandse vertaling controleur is ook foetsie, maar gelukkig kwam een Facebook-kennis to the rescue. Als het goed is moet het nu gaan lopen. Hopelijk is de volgende MCAL een fluitje van een cent, want nu ben ik toch wel gepokt en gemazeld (hoop ik)!

De kindjes hadden veel pyjama dagen, een logeerpartij, zijn ups en downs (als in ruzie maken onderling) maar hadden gelukkig weer zin om naar school te gaan...

En januari komt natuurlijk met de hoop dat het nieuwe jaar veel goeds brengt! Ik neem me het volgende voor:
- een bloemen haken challenge
- alle patronen gratis zetten (gebeurt deze week)
- meeeeeeeer tutorials
- meer vloggen, en nu alleen in het Nederlands
- eens kijken hoeveel bolletjes wol ik kan opmaken dit jaar :) en ahem, even niks kopen :)
- nog een MCAL hosten


Wat zijn jouw voornemens voor 2016 op het gebied van haken?

~~~~

As always, the christmas vacation was a little bit short. One week longer would have been nice, but alas, we had to go back to work and school! It does feel good, getting back into the groove I have to admit.

During the vacation we slept in and worked hard behind the scenes on the MCAL and the new newsletter and updating a lot.


There was a lot op playing, cooking and eating during the last two weeks and I hate to admit it but boy my jeans are a little bit too tight...

And in the mean time I crochet on and on. I am still not crocheting much due to my tennis elbow but more than a few months ago before starting the excersises my physicial therapist subscribed.

There were a few problems with the testing phase of the MCAL and I was getting a bit worried, but right now it seems all solved. Unfortunately the lady who offered to check my Dutch translations went missing, but luckily one of my Facebook friends offered to do it. Phew!


The kids slept in and had their on and off days (lots of fighting sometimes), they even went on a sleepover, but I was glad to hear they wanted to go to school to see their friends!


So with Janaury well underway I have made a few resolutions for you guys to see on the blog:

 - I will challenge myself with a flowery crochet challenge
- I will post more more more tutorials!
- the vlogging continues but will be in Dutch (sorry!)
- I will put in extra effort to use up lots of yarn this year :) and NOT buy anything new :) (yeah right)
- and I will definately host another MCAL

What are your yarny/crochet related resolutions for 2016?

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, je vakantiebeschrijving... Ik heb niet echt haakvoornemens. Misschien zou ik de bak met restjes weg moeten werken, maar het is moeilijk daar wat voor te verzinnen. Al die soorten en kleuren. En misschien wil ik proberen zelf wat dingen te ontwerpen, maar dat kost zoveel mer tijd dan iets leuks van internet haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de vakantie om is toch altijd dubbel hè, jammer want het is zoooo fijn maar ritme icoon wel weer heerlijk idd.
    Oh wat vervelend van de testers. Ik doe veel proefhaken, en ook wel vertalingen overigens, mocht je eens iemand zoeken.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, die weken vliegen om. Zeker als je vrij bent. Ik vind het ook vaak veel te kort (of ik wil teveel doen in weinig tijd...). Veel succes met je voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx